Sikertelen előfizetés!
Ezt általában ez az öt probléma egyike okozza:
- 1. ELÍRTAD - Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot! Csak kattints lent a nagy zöld Fizetés Újraindítása gombra.
- 2. NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON - lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan tételt, amire nem is számítottál. Fizess be rá pénzt a bankodban vagy utalj rá, majd kattints lent a nagy zöld Fizetés Újraindítása gombra.
- 3. TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET - lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
- 4. BANKI MEGERŐSÍTÓ KÓD - a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben vagy a mobil appodba. Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválnod kell. A lényeg, hogy ismételd meg a fizetést a lenti nagy zöld Fizetés Újraindítása gombra kattintva.
- 5. LEHET ELÍRTAD AZ E-MAIL CÍMED? - biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést. Kattints a nagy zöld gombra és ellenőrizd a bevitt adatokat.
Kérlek ellenőrizd, hogy a fenti problémákat elhárítottad és kattints az alábbi narancssárga gombra!
Remélem sikerül megoldanod a fizetési problémát
Ha valamiért még sem sikerülne továbbra sem bankkártyával vásárolnod, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és segítek neked amiben csak tudok.
E-mail: info@csorbadavid.hu
Bizonytalan vagy a bankkártyás fizetésben? Akkor ezt olvasd el:
Biztonságos a bankkártyás fizetés?
A bankkártyás fizetés biztonságos. A bankkártya adataidat nem ismerjük, és nem is tároljuk. A fizetéskor megadott bankkártya adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan kerülnek továbbításra a bankfióknak.
A bankkártyás fizetésnél lehetőséged van ChargeBack-re, amitől sokkal biztonságosabb így fizetni, mint utalással vagy készpénzzel.